Jozef Ftorek, M.A.

Odborný asistent

Škola

Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

Jozef Ftorek, M.A.

Studoval žurnalistiku a masovou komunikaci na Fakultě sociálních věd UK v Praze a na New York University (NYU) v USA, kde v roce 1998 získal titul Master of Arts in Media Ecology (M. A.). V letech 1998 – 1999 působil jako redaktor zahraniční redakce zpravodajství TV NOVA, později, jako externí redaktor a reportér České televize (2000 – 2003). Získal cenné zkušenosti při práci tiskového mluvčí (CK FISCHER), i jako account manager v public relations agentuře Ogilvy. Prošel trenérským kurzem vzdělávací společnosti SMARTER Training & Consulting, kde následně pracoval jako trenér a konzultant. V práci pro Ministerstvo obrany ČR se, jako marketingový specialista a vedoucí Odboru tisku a správy informačních fondů AVIS, podílel na komunikační a náborové kampani Armády ČR v době její profesionalizace.

Na VŠMVV Praha pracuje od roku 2006.

Publikace

Public relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat (Grada, Praha 2006, 2009, 2012)