Forma studia
Praha Bratislava

Proč studovat toto zaměření?

Získáte přehled o tom, jak funguje marketing a podnikání v cestovním ruchu. Můžete si vyzkoušet, jak připravit podnikatelský plán, marketingovou strategii, ale i finanční plán pro uskutečnění vašeho podnikatelského záměru na trhu cestovního ruchu. Dokážete se orientovat na trhu a efektivně se rozhodovat v dynamickém, technologiemi ovlivněném prostředí. Své dovednosti můžete uplatnit nejen při rozvíjení vlastního podnikání, ale i v soukromém sektoru v cestovním ruchu nebo jako expert – konzultant pro celý segment cestovního ruchu. Dokonce můžete své ambice realizovat i v rozvoji destinací cestovního ruchu ve veřejné správě či neziskovém sektoru.

Profil absolventa

Kde se může absolvent zaměření uplatnit?

Profilové předměty

Marketingový management destinacíMezinárodní cestovní ruchMezinárodní obchodní jednáníŘízení tvorby produktuŘízení lidských zdrojů

Uplatnění absolventa

Podnikatel ve službách cestovního ruchuKonzultantManažer pro služby cestovního ruchuManažer rozvoje udržitelného cestovního ruchu ve veřejném či neziskovém sektoru

Výhody studia na VŠMVV

Individuální přístup

Naši studenti jsou pro nás partnery a ne jen číslem v seznamu

Konec biflování

U nás získáte reálné dovednosti a zkušenosti z praxe

Prvotřídní vyučující

Budou vás učit špičkoví manažeři, marketéři nebo podnikatelé

Stáže už během studia

Možnost stáže v domácích a mezinárodních institucích

Možnost práce v studentské agentuře

Vybraní studenti budou moci pracovat na reálných zakázkách již během studia

Erasmus +

Možnost vycestování do desítek zemí

Orientační studijní plán

Semestr Název předmětu
Zimní Principy řízení státu a ústavní politický systém ČR / SR
Zimní Vybrané kapitoly z managementu
Zimní Vybrané kapitoly z marketingu
Zimní Ekonomika podniku
Zimní Veřejný sektor a jeho fungování
Zimní Anglický jazyk I
Semestr Název předmětu
Letní Ekonomie a ekonomika
Letní Integrovaná marketingová komunikace
Letní Mezinárodní strategický marketing
Letní Management ekonomiky a financí
Letní Anglický jazyk II
Semestr Název předmětu
Zimní ICT a informační systémy
Zimní Řízení lidských zdrojů
Zimní Mezinárodní obchodní jednání
Zimní Anglický jazyk III
Zimní Mezinárodní cestovní ruch
Zimní Marketingový management destinací
Zimní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Letní Kvantitativní metody a analýzy
Letní Marketingový výzkum
Letní Anglický jazyk IV
Letní Hotel, spa a wellness management
Letní Řízení hotelového provozu
Letní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Zimní Seminář k bakalářské práci
Zimní Anglický jazyk V
Zimní Marketingová strategie destinace
Zimní Řízení tvorby produktu
Zimní Finanční řízení hotelu a lázeňských zařízení
Zimní Volitelný předmět
Zimní Volitelný předmět
Semestr Název předmětu
Letní Odborná praxe
Semestr Název předmětu
Mezinárodní cestovní ruch a udržitelnost
Marketingový výzkum v mezinárodním turismu
Digitální marketing v mezinárodním turismu
Kreativita a její kulturní odlišnosti
Řízení nástrojů digitálního marketingu
Aktuální trendy řízení PR
Spotřebitelské chování
Cizí jazyk - francouzština I-IV
Cizí jazyk - italština I-IV
Cizí jazyk - němčina I-IV
Cizí jazyk - španělština I-IV
Cizí jazyk - ruština I-IV

Záleží nám na studentech

Naší nejlepší reklamou jsou spokojeni studenti.

Bohdan

Co mě určitě mile překvapilo a myslím si, že je to nejsilnější stránkou VŠMVV je zakomponování teorie do praxe. Další mojí důležitou podmínkou na školu je silný a spolupracující kolektiv. Tu podmínku škola určitě splňuje. 

Tereza

Na VŠMVV jsem přišla z malého města a z malé školy. Důležité pro mě při výběru VŠ byly dvě věci: přístup ke studentům a složení vyučujících. Nemohla jsem tedy skončit na lepším místě než právě u nás. Mám možnost být Terezou, ne číslem. Díky škole jsem se také dostala k několika zajímavým stážím. 

Michael

Na škole oceňuji, že tam učí především zkušení pedagogové s bohatou praxí. Mezi silné stránky také určitě považuji různé projekty, kam se můžeme zapojit, například projekt Ambasáda nebo Bezpečnost s generálem Andorem Šándorem.

Vybraní partneři školy

Nebojte se chtít víc,

Pojďme do toho spolu.

Pokud Vás naše nabídka oslovila, vyplňte nezávaznou registraci ke studiu. Celé přijímací řízení je bezplatné. Případně si otestujte Vaše znalosti v našem kvízu.

Přihláška Kvíz
Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha

Den otevřených dveří

VŠMVV připravuje den otevřených dveří na měsíční bázi, a to pro každé město zvlášť. Můžete přijít osobně na individuální prohlídku mezi 10:00-16:00. Registrace předem není nutná.

21. 07. 2022Praha
21. 07. 2022Bratislava
18. 08. 2022Praha
18. 08. 2022Bratislava

NEVYHOVUJÍ VÁM TERMÍNY DNE OTEVŘENÝCH DVEŘÍ?

Můžete si dohodnout individuální termín.